ویژه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید با Android Studio


صفر تا صد برنامه نویسی اندروید با Android Studio. آموزش ساخت نرم افزار و بازی اندروید با جاوا در محیط Android Studio. آموزش سطح یک جهانی به زبان فارسی. سطح مقدماتی تا پیشرفته .
اندروید استودیو یک محیط برنامه نویسی و استودیو فوق العاده جهت برنامه نوسی است که بطور اختصاصی برای اندروید طراحی شده و امکانات و ویژگی های بسیار زیادی را در اختیار برنامه نویسان ویژه اندروید قرار می دهد.
در مجموعه های آموزشی "صفر تا صد برنامه نویسی اندروید" بر آن شدیم تا هرآنچه در دنیای برنامه نویسی اندروید هست را به شما معرفی کنیم و آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید .
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24800 تومان


یارنما اندروید ,برنامه ,نویسی ,آموزش ,android ,studio ,برنامه نویسی ,نویسی اندروید ,android studio ,کلیک کنید ,studio آموزش ,برنامه نویسی اندروید ,android studio آموزش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دلواپسی های من فروش با عملکرد بالا Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-B mahakchair بیمه رادیو سامان | Radio Saman