ویژه چای‌ ساز شخصی Strawberry


چای‌ ساز شخصی Strawberry، طراحی هوشمندانه و جذاب. بهترین روش دم کردن چای، ساخته شده از سیلی درجه یک بدون هیچ تغییر در رنگ و طعم چای.
میهن استور امروز نمونه ای جذاب و با طراحی فوق العاده متفاوت از چای ساز شخصی، مدل Strawberry Tea Infuser را به شما پیشنهاد می کند. جنس این چای ساز از سیلی درجه 1 هست و به همین دلیل هیچ تغییری در طعم و رنگ چای و دمنوش ها ایجاد نمی کند، این محصول به آسانی باز و بسته میشه و می توانید هر نوع نوشیدنی دلخواهتان از چای، گل گاوزبان، بابونه و خصوصا چای سبز را به شیوه ای متنوع و راحت میل کنید. به خاطر جنس سیلیی بسیار با کیفیت این نمونه مدت ها می توانید از آن استفاده کنید و دوام خیلی خوبی دارد به علاوه طرح توت فرنگی داخل لیوانتان باعث میشود. نوشیدنیتان را با لذت میل کنید .
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 10000 تومان


یارنما کلیک ,محصول ,strawberry ,شخصی ,چای‌ ,کلیک کنید ,سیلی درجه ,شخصی strawberry منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اطلاعات مبنافن درخواست موزیک - دانلود آهنگ درخواستی فروش عمده چسب پهن نواری فایلدونی شرکت اسپینانس تجارت نیکان املاک باران 2020 دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت, دانلود سوالات ضمن خدمت, دانلود سوالات ضمن خدمت حمایت از كالای ایرانی, دانلود ضمن خدمت, دانلود ضمن خدمت حمایت