ویژه ساعت مچی Movado


ساعت مچی Movado، طراحی کلاسیک و مجلسی. دارای بند چرم مشکی و زیبا، ارائه شده در رنگ های مختلف. قاب و بند ضد آب و ضد حساسیت، دارای 6 ماه گارانتی تعویض .
اگر قصد ساعت مچی سبک و شیک با کیفیت بالا را دارید ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم، پیشنهاد ما انتخاب ساعت صفحه گرد و بدون شماره موادو است. این ساعت مردانه از بند چرم مقاوم و موتور درجه یک طراحی و ساخته شده است و در رنگ بندی دور آبی با بند مشکی، دور طلایی با بند مشکی و دور سفید با بند مشکی موجود می باشد. و شما می توانید براساس سلیقه شخصی خود هر رنگی را که می پسندید انتخاب و سفارش دهید، چون سلیقه و انتخاب ویژه شما برای ما مهم است، بنابر این در هنگام ثبت سفارش در سبد می توانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر کنید.
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 45000 تومان


یارنما ساعت ,کلیک ,مشکی ,ویژه ,کلیک کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فالوور اینستاگرام مای دراما dates fruit in japan کار با فوتوشاپ فروشگاه کاما|فروشگاه آنلاین کاما مدرسه علامه حلی ۱ کرمان دانلود موزیک