ویژه بازی اورجینال PES 2016


بازی اورجینال Pro Evolution Soccer 2016. بالاخره انتظار ها به پایان رسید! نسخه جدید بازی محبوب PES منتشر شد. اینبار واقعی تر و جذاب تر از همیشه. نسخه کامل و اورجینال شرکتی (DVD نقره ای).
بر اساس اطلاعاتی که ناشر ژاپنی این بازی منتشر کرده است، در PES 2016 شاهد مکانیزم‌های تازه‌ و جدید هستیم. اول از همه تعداد زیادی مکانیک تازه برای گیم‌پلی بازی طراحی شده است. یک سیستم «برخورد پیشرفته» برای بازی طراحی شده است که نتایج منحصر به فرد را تضمین می‌کند، سیستم «استقامت هوایی» نیز نبردهای رودررو برای توپ‌های بلند را تضمین می‌کند و موقعیت‌های تک به تک با یک سیستم بهینه‌سازی شده اداره می‌شوند.
هوش مصنوعی بهتر برای دروازه‌بانان، مدافعین، و حتی برای لحظات شادی پس از گل، هر چه بیشتر واقع‌گرایانه بودن واکنش‌های همه‌ی افرادی که در زمین حاضرند را تضمین می‌کند.
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8000 تومان


یارنما بازی ,اورجینال ,کلیک ,سیستم ,تضمین ,بازی اورجینال ,کلیک کنید ,بازی طراحی ,تضمین می‌کند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیتر اخبار از خبرگزاریها محتاج عشق شرکت ساختمان مدرن دانلود کلیپ جدید ویلا جا استراحتگاه امن شما فروشگاه GSG9 اینجا همه چی هست جامع ترین وبلاگ سئو رکنا اصفهان